28 Januari 2016

Ursäkta frånvaron här idag, hade missat att tidsinställa och så försov jag mig lite imorse. Dessutom varit en lång dag på jobbet som sen avlöstes med ett par timmar i stallet. Men nu har jag äntligen landat hemma och ska snart bege mig mot sängen. Sovit så himla dåligt hela veckan så nu har jag gjort allt jag kan för att verkligen få sova i natt, ingen frukt (socker) nu på kvällen och så fick det bli en kopp rött te som ju ska vara lugnande. Så nu hoppas jag verkligen på att jag kan få en hel natts sömn utan att drömma massa konstiga drömmar och vakna hur många gånger som helst. Skönt hur som helst att helgen snart är här så man får vila upp sig lite.

Om vi nu ska prata om något trevligare istället så har det blivit lite shopping den här veckan. En beställning från Forever Living och sen så råkade jag klicka hem två nya mobilskal då det jag haft nu håller på att gå i två delar. Det var alltså hög tid för nytt. Så jag beställde hem två stycken likadana som jag haft innan fast istället för marinblått fick det bli ett vitt och ett ljusbrunt. Så nu ska jag nog klara mig en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0