13 Januari 2016

Vaknade före alarmet imorse trotts öppning så känner mig faktiskt riktigt utvilad idag. Men så hade jag också en hektisk dag med massa flängande fram och tillbaka igår så jag somnade på två röda där strax efter 22. Hur skönt som helst! Idag blir det inte så mycket flängande men istället en lång dag på jobbet och sen ett antal timmar i stallet. Wilma ska få massa kärlek och så ska benen lindas med BoT paddarna även idag. Funderar på om hon kanske ska få gå ut i lilla sjukhagen en stund när jag mockar, enligt rapporten från mamma så såg det ännu lite bättre ut idag så att få gå litegrann och skaka av sig lite stelhet är nog inte helt fel.

Nej nu är min rast snart slut så det är dags att runda av här och bege sig tillbaka till barngruppen. Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0