1 Januari 2016

Medan väldigt många spenderat den här första dagen 2016 med att vara bakis och sova så har jag hunnit med en hel del. Först togs hästarna ut och stallet fixades och sen blev det frukost hemma hos föräldrarna. Vid tolv hade jag en tvättid bokad, så nu är alla mina kläder rena och fina. Samtidigt som jag hade tvättstugan så passade jag på att städa upp det sista som inte riktigt hanns med här om dagen. Sen bytte jag den där bakispizzan som brukar vara tradition på nyårsdagen mot lax och rotfrukter i foliepaket som fick stå och gotta till sig i ugnen. Först nu för en liten stund sen sjönk jag ner i soffan med ett stort glas citronvatten (jag fick ett helt galet sug efter just det) framför en film. Så nu tänker jag spendera lite tid här med att läsa mina favoritbloggar och slötitta på film innan det är dags för mig att återigen åka upp till stallet, men den här gången för att ta in hästarna och såklart mysa med min favorittjej. Det känns som att mitt 2016 inte kunde ha börjat bättre, så nu blickar jag frammåt mot ett nytt år med nya mål och möjligheter!
 
 
I've already decided:
is going to be ridiculously
AMAZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0