Min solstråle

Igår var allt livsfarligt på ridturen, min lugna tjej var som förbytt och matte var nära att slita av sitt hår. Men idag var hon sitt vanliga jag igen (tack och lov) och vi hade ett helt fantastiskt ridpass på banan. Som jag sa tidigare så plockade jag och Therese fram lite bommar för att få dom att lyfta på benen. Och det här är något som Wilma tycker är superkul, ge henne uppgiften att trava över några bommar och hon får värsta energin och suget framåt. Testade även om galoppen fortfarande funkar på ridbanan i båda varven (det har ju inte riktigt varit underlag för sånt där den senaste tiden) och det gjorde den utan tvekan. Så idag känner vi oss båda riktigt nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0