Utanför comfort zone

Extremt mycket utanför min comfort zone. Jag brukar aldrig dela med mig av bilder från när jag rider, av flera olika anledningar. Jag är så medveten om hur bloggvärlden kombinerat med hästvärlden fungerar och det är ingen dans på rosor kan man väl säga. Men idag känner jag mig så himla nöjd med min fina Wilma att jag faktiskt tänkte dela med mig av en liten ögonblicksbild (jag vet att det finns en del att jobba på, men som sagt det är en ögonblicksbild från ett långt ridpass). Jag hade med mig två kollegor från jobbet i stallet idag, den ena har egen häst och ville gärna prova att rida Wimlan. Tack och lov så var det en av frökens bättre dagar och hon jobbade på riktigt fint både när jag och Kicki red.

Tänk att du är bara min, det är så jag måste nypa mig i armen ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0