Vår plan

Jag och Wilma har verkligen inte haft det helt lätt det senaste året, men för ungefär 1,5 vecka sen bestämde jag mig verkligen för att det skulle bli ändrig på saker och ting. Så nu avslutar jag varje söndag med att göra upp en plan för kommande vecka. Jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att om jag inte har en plan och kommer hem trött från jobbet på kvällen så är det så lätt att bara skjuta upp det till morgondagen. Så på det här viset blir det jag har tänkt verkligen av. Så nu är vi alltså på väg tillbaka igen, mer målmedvetna än någonsin! För tillfället så är siktet inte ställt så högt men förhoppningsvis blir det en del spännande äventyr nästa sommar med både häst och människovänner och då måste vi ju vara i form både Wilma och jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0