En tappsko

Planerna jag hade för mig och Wilma nu i helgen går helt bort då jag när jag tog in henne ikväll fick se att hon tagit av sig en av sina framskor.. Antalet svordommar som for genom mitt huvud när jag upptäckte detta går nog inte ens att räkna. Så planerna jag hade för helgen får vi alltså skrota och istället invänta världens bästa hovslagare som lovat att klämma in oss på onsdag så att Wilma kan få en ny sko. Så tills dess blir det alltså vila för min tjej och jag får vänta ytterligare på att testa dom nya betten som jag köpte. Men men.. vad gör väl några dagar extra när vi förhoppningsvis har en himla massa år framför oss att spendera med varandra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0