Wimlan är frisk!

Ja jag kallar henne Wimlan för de mesta så de är lika bra att jag nämner det här också. ;) Men de va inte vad jag skulle skriva om nu. 

Jag hade ju veterinären ute i måndags och det blev både röntgen och ultraljud av benet. Resultatet av detta var superfint, man kunde se en liten bula utanför benet i benet som kommit av en hård smäll. Men benet och senorna i benet är hur fina som helst och den svullnaden som är kvar beror på en efterhängsen irritation i huden. Detta innebär alltså att hon är fullt frisk i benet och jag har fått grönt ljus att börja sätta igång min pigga och något understimulerade skrutt. :D De va inte gratis att ta reda på vad som hade hänt, men de är så värt det när man nu slipper undra och vara nojig. :)
Så nu är det dags att komma i form igen, för oss båda.

Finaste Wimlan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0