Kvällsbad för Wilma

Jag känner mig faktiskt piggare idag, så pass mycket piggare att jag beslutade att Wilma skulle få en helkroppsschamponering nu ikväll då hon gjort en dubbelsidig lerinpackning på sig själv. Jag skrattar lika mycket varje gång hon hoppar fram och tillbaka och skakar bakbenen inne i duschen för att det rinner vatten på dom, min lilla fjant. Men nu är hon i alla fall skinande ren och fick stå och gosa i ylletäcket ett tag efter. Måste verkligen hitta ett nytt ylletäcke då det jag har nu är Billys gamla och aningens för kort över rumpan, men det är ju så himla bra så det är inte lätt att hitta ett som är lika bra.
 
Dock så vet jag inte om det var så himla bra för egen del att annordna spakväll för Wilma egentligen då jag nu kämpar för att inte hosta upp lungorna. Men vad gör man inte för sin lilla stjärna!
 
Dags att fixa lite nya fina bilder också känner jag.. får övertala den där lillasystern att följa med med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0