Here we go again

Nu när jag har varit sjuk så har mitt hjärta fått haft semester, nästan en månad har min långdragna förkylning bråkat med mig och Wilma har fått vara ledig och gått i hagen och myst med Billy hela dagarna. Men nu när jag känner mig mycket bättre så är det dags att sätta igång igen. Så nu ikväll blev det ett pass på en väldigt arbetsvillig och pigg tjej. Jag skrattade gott ett antal gånger åt hennes små lyckoskutt i igångsättningarna från skritt till trav. :) Men eftersom det var ett tag sen vi jobbade på riktigt sist så fick det bli ett lugnt pass idag, 40 minuter med skritt och trav och bara massa mjukgörande och lydnadsövninger. Och min stjärna var hur duktig som helst! :)
Finaste älskade Wilma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0