Svullen sträcksena

Googlear på "svullen sträcksena häst" och känner bara hur jag får mer och mer ont i magen.. Jag vet det är sånt man egentligen inte ska göra men hur kan man låta bli när det inte vill bli bättre. Och faktiskt har jag även hittat några idéer på hur man skulle kunna hjälpa mot svullnaden ännu mer och förhoppningsvis kanske hon kan bli bra inom en snar framtid. Prognosen för just en sån här (lindrig) skada är ju faktiskt god men det kan ta olika lång tid från häst till häst innan det blir helt bra igen. Så jag borde ju egentligen bara försöka ha tålamod och fortsätta kyla benet, men det är så himla frustrerande när det inte händer så mycket som man hade hoppats.. Men men nu ska jag försöka stänga ute alla tankar om svullna hästben och försöka sova några timmar, jag kan ju i alla fall trösta mig med att hon inte verkar ha ont då hon mer eller mindre studsar in från sjukhagen på kvällarna och inte visar någon som helst hälta. Så bara att fortsätta på samma spår nu och hålla tummarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0